Не може да не отбележим градивната тенденция в Ню Йорк.
Организацията "Friends of the High Line " продължават своята мисия за реновация на изоставеното трасе на железопътната линия в сърцето на града и вече е започнат втория етап на реализацията в обществено активно пространство. Delancey Underground е втория етап в изграждането на High Line Park. Проектът включва реконструкция на подземно депо за вагони. Идеята е да се използват елементи и технологии с ултр-модерно излъчване и да се пресъздаде един вид "подземна космическа станция". Хората в общността с пристрастие наричат тази част от проекта Low Line.
Подобно на High Line, авторите на проекта желаят да подчертаят връзката с историята на това място чрез запазване на елементи от първоначалната инфраструктура, като например стари вагони. Освен това, пространството вече е свързан с метрото на Ню Йорк и така ще бъде неразривно свързано с живота в града. Проектния замисъл е чрез фиброоптични влакна да се осигури осветеност с естествена слънчева светлина, също така ще се разположи натурална растителност и водни площи. Надеждите са, че по този начин ще се промени възприятието на нюйоркчани за подземията на метрото, като мрачно и неприветливо(а и опасно) място.
_________________________________________________________________
We should point out the constructive trend in New York.
The organization "Friends of the High Line" continues its mission to renovate the abandoned route of the railway in the heart of the city and has launched the second phase of implementation in the public spaces. Delancey Underground is the second stage in the construction of High Line Park. The project includes reconstruction of underground trolley depot. The idea is to use existing elements combined with technologies with ultra-modern appearance and to recreate a kind of "underground space station." People in the community with an affection called it The Low Line.
Like the High Line, the designers wished to emphasize the connection with the history of this place by keeping the original elements of infrastructure such as old cars. Moreover, the space is already associated with the New York subway and so will be inextricably linked with life in the city. Project design includes fibre optic to provide illumination with natural sunlight and also natural vegetation and water areas. Hopefully that will change the perception of New Yorkers for the underground subway spaces, as bleak and uninviting (and also dangerous) place.Източник на изображението:http://www.archdaily.com |
Източник на изображението:http://www.archdaily.com |
Източник на изображението:http://www.archdaily.com |
Източник на изображението:http://www.archdaily.com |
Източник на изображението:http://www.archdaily.com |
No comments:
Post a Comment